Ремонтът на селски пътища ще се рекламира с гумени ботуши
Агенция "Пътна инфраструктура" е обявила обществена поръчка, в която е включена и доставката на 300 чифта гумени ботуши за общо 4680 лева
, с които да се рекламира ремонтът на селски пътища с пари от ЕС
. Ботушите ще бъдат брандирани с логото на пътното ведомство
, съобщава в. "Сега".
Регламентът на ЕС позволява, макар че не е задължително, 0.4 на сто от парите да се използват за реклама на съответната дейност или проект.
Гумени ботуши, "брандирани с логото на ОП "Регионално развитие", са най-новият начин, по който пътната агенция ще рекламира европейската солидарност. Това изисква поредната обществена поръчка за публичност на проекти, финансирани с европейски средства.
Ботушите са част от поръчка на стойност 600 хиляди лева
, в която се предвиждат и химикалки, тениски, дъждобрани и др.
Според изданието това се сторило странно дори на някои от кандидатите, които отправили специално допитване до агенцията дали случайно не е станала грешка.
Поръчката включва организирането на поне две пресконференции за всеки ремонтиран участък
, някои от които са с дължина 2 км
. Изисква се и изработването на клипове, които да бъдат излъчвани поне 20 пъти в регионален ефир
.
Сред рекламните атрибути на ремонта на селските пътища са 300 брандирани стенни часовника от метал, 750 чадъра, 9000 дипляни, 300 ключа с флаш памет, 750 дъждобрана, 1500 светлоотразителни жилетки, 300 калкулатора, 1800 платнени чанти и толкова фланелки, 750 керамични чаши, по 1800 бележници и папки, 300 луксозни и 1500 химикалки среден клас са другите рекламни материали, с които ще се оползотворят 600-те хил. лв. За химикалки например са отделени 7200 лв.
Тука направо за целия пасаж ?
Отделно рекламата на магистрала "Тракия" ще струва 260 000 лв.
, като сред рекламните материали са 200 пъзела
?
с картата на България с трасето на магистралата. В този случай обаче химикалките са луксозни, по 10.80 лв. за брой, при положение че за селските пътища те са по 6 лева. Същото правило важи за светлоотразителните жилетки и чадърите.
Поръчката за рекламата на "Тракия" е спечелена от консорциум "Прайм тайм мастър ПР".