Ами на изпит по кормуване доста неща са от първостепенно значение.
1.
Потегляне - Да си дръпнала ръчната, да си поставиш колана, тогава да запалиш и да пуснеш фаровете....Следва да подадеш светлинен сигнал ( разбирай - мигач ), за да се включиш в движението, да свалиш ръчната и да потеглиш плавно...т.е. отпускай бавно съединителя, но да не караш на полусъединител. По време на движение, да си на поне 1 м от бордюра, защото ако има пешеходец, тръгнал да пресича, трябва да го опазиш и да не го бутнеш...и да си готова да спреш моментално. Ако някой тръгне да пресича, дори и като се движиш, си длъжна да пазиш пешеходеца. Още трябва да гледаш да не изплискаш пешеходеца....
2.
По време на движение - Трябва да даваш предимство на тези, които те изпреварват...трябва задължително да спираш преди знака "STOP" и едва тогава бавно да се придвижиш до кръстовището и да завиеш. НЯМАШ ПРАВО ДА СТОИШ НА ТРАМВАЙНИТЕ РЕЛСИ - веднага ще те скъса. А ако си започнала маневра ( завиване ) то трябва да я завършиш. И трябва да мислиш преди да правиш някаква маневра. И много важно - да не караш много близо до осовата линия. Трябва просто да караш в средата на платното си.
3.
Спиране - В края на изпита, като ти каже - отбий ей там, виж знаците и ако е разрешено паркирането или престоя, тогава, че може да ти прави капан....След като се убедиш, че не те лъже, даваш мигач, спираш, изкючваш от скорост, дърпаш ръчната, гасиш двигателя и фаровете и едва тогава махаш колана....Е*ати лекцията ти изнесох, а?