Преглеждайте внимателно сметките си, след като преподновите договорите си с някой от мобилните оператори. Договорът е такъв, какъвто сте го поискали, но служителят, който ви обслужва в магазина, по своя преценка добавя някоя услуга за около пет десет лева (реших, че е уж случайно, но не и при три случая в рамките на дни), която не сте искали. Ако мине, мине. Няма я в договора ви, а и дори може да не знаете за нея, та поне да я ползвате.
Нещата се оправят с жалба в нета, що се отнася до Мобилтел и ходене до офис, що се отнася до Глобул.
За да съм честна, мобилтелци минути след жалбата попитаха как да ме намерят за отговор. Има опции по телефон, по мейл. Пожелах по телефон, но не бях чула обаждането и малко след това ми бяха пуснали мейл, в който се извиняваха и ми предоставяха месец без някаква си такса.
Глобулци ме разкараха до магазина и не намериха за необходимо да се извинят.
И за да не пропуснем Виваком
http://bnt.bg/bg/productions/89/edition ... omvri_2009Тази, която е дала писмено становище от БТК и отговаря на Снежана ме вбеси. Такова нахалство, че няма накъде. Тия не са мръднали от времето, от времето ... от времето, когато потърсих връзки с общественоста им, за да се оплача и някакъв тиквеник ми отговори - "връзки с обществеността" не разговаря с клиенти.