ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Потребителски аватар
Vesela Taneva
Мнения: 9151
Регистриран на: 30 апр 2006, 17:39

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот Vesela Taneva » 04 апр 2009, 15:06

http://formula1.sportal.bg/results.php? ... &type=qual
Брей, тоз Бътън за втори път ме смая! :shock:За останалите звезди какво да се каже?Айде Хамилтън е по-нисък от тревата ,но тия от Ферари!!! :qipbl:

Потребителски аватар
marto
Мнения: 28597
Регистриран на: 04 юли 2006, 15:39
Местоположение: Младост

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот marto » 05 апр 2009, 10:36

Защо дават по две телевизии Ф1 :qipag: :qipag: :qipag:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Изображение

Потребителски аватар
sasho_1989
Мнения: 15752
Регистриран на: 01 апр 2005, 09:04
Местоположение: ПЛОВДИВ майна
Контакти:

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот sasho_1989 » 05 апр 2009, 11:05

За да не се слушат глупостите на Манчев по БТВ :qipad:
Изображение

Потребителски аватар
Vesela Taneva
Мнения: 9151
Регистриран на: 30 апр 2006, 17:39

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот Vesela Taneva » 06 апр 2009, 06:48

Бътън отново с победа! :qipay:
Изображение
http://clubf1.net/novina.php?n=8116
http://clubf1.net/novina.php?n=8115
пп Татиното се чуди как да замаже работата!
http://formula1.sportal.bg/news.php?id=5984

Потребителски аватар
decer
Мнения: 247
Регистриран на: 18 апр 2006, 13:18
Контакти:

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот decer » 07 апр 2009, 10:06

Това състезание си беше интересно но жалко че не изкара цялото.Щеше да има още размествания по таблицата .Това което най-много ми харесва тази година е увеличаването на изпреварванията между пилотите заради системата KERS.Хамилтън и Уебер за 1 обиколка се изпревариха окол 6 пъти :shock: .Просто красота :qipay: .Надявам се големите отбори скоро да подобрят колите си за да стане още по-интересно.


п.п - Не сме я да коментирам класирането защото задниците от ФИА не са решили още как да разпределят точките и кого да бастисат :evil:
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Vesela Taneva
Мнения: 9151
Регистриран на: 30 апр 2006, 17:39

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот Vesela Taneva » 11 апр 2009, 18:31

Ферари изгонили Шумахер заради лоша стратегия в Малайзия! Причината е ,че посъветвал да се сменят гумите на Райконен с такива за мокра настилка преди да завали и той загубил време. Лауда се изказал в негова защита.Шумахер няма да пътува с отбора на Ферари в Китай и Бахрейн

G8
Модератор
Мнения: 15219
Регистриран на: 23 апр 2007, 17:06
Местоположение: София

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот G8 » 12 апр 2009, 12:32

Шумахер... :qipat: :qipat: :qipat:

Потребителски аватар
vill_1
Мнения: 17483
Регистриран на: 03 дек 2007, 13:39

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот vill_1 » 12 апр 2009, 14:13

Някой знае ли от колко часа е старта другата неделя :?:
Изображение

Потребителски аватар
sasho_1989
Мнения: 15752
Регистриран на: 01 апр 2005, 09:04
Местоположение: ПЛОВДИВ майна
Контакти:

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот sasho_1989 » 12 апр 2009, 21:00

G8 написа:Шумахер... :qipat: :qipat: :qipat:

Най-великият за всички времена :qipbp: :qipbp: :qipbp:
Изображение

Потребителски аватар
vill_1
Мнения: 17483
Регистриран на: 03 дек 2007, 13:39

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот vill_1 » 13 апр 2009, 14:12

vill_1 написа:Някой знае ли от колко часа е старта другата неделя :?:

Благодаря ви ,че си направихте труда да ми отговорите.
Изображение

G8
Модератор
Мнения: 15219
Регистриран на: 23 апр 2007, 17:06
Местоположение: София

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот G8 » 13 апр 2009, 14:22

http://formula1.sportal.bg/

Всичко за Формула 1 и то на български. :qipad: :qipaz:

Потребителски аватар
vill_1
Мнения: 17483
Регистриран на: 03 дек 2007, 13:39

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот vill_1 » 13 апр 2009, 14:25

Благодаря!Добре е че е от 10.00.А не от 7.00 или 8.00.Великден е все пак :qipay:
Изображение

Потребителски аватар
Vesela Taneva
Мнения: 9151
Регистриран на: 30 апр 2006, 17:39

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот Vesela Taneva » 13 апр 2009, 21:25

Уау!Мислех,че скандалът с Хамилтън и компания ще отшуми,а то обратното!Започва да набира скорост като лавина :qipbl:

Инфо за Гран при на Китай:
писта:Шанхай
дължина:5.451км
обиколки:56
дистанция:305км
завои:10
победител2008: Хамилтън
рекорд:1.32 на Михаел Шумахер от 2004г

Потребителски аватар
rafaelis
Мнения: 5764
Регистриран на: 06 мар 2008, 19:22

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот rafaelis » 15 апр 2009, 08:18

Изображение

Сезон 2009 във Формула 1 започна със значителни промени в правилата. Новият регламент за определяне на шампион е твърде коментиран, както от пилотите, така и от феновете. Но за нас естествено по-интересни са техническите промени в болидите. Най-сериозните промени в техническите правилници за последните десетина години са резултат от световната финансова криза и ограничените спонсорски бюджети. И макар да считаме, че квалификации от сорта на „Формула 1 става зелена” са доста пресилени, ще направим един бърз преглед на новостите.

На първо място се променя конструкцията на болидите, с по-тесни и по-високи задни крила и по-широки, но по-ниски предни крила, като предните крила за пръв път от 1969 година насам ще могат да се регулират от пилота – максимум до 2 пъти по време на една обиколка. Това значително намалява аеродинамичните характеристики на болидите. В същото време това прави автомобила по-малко чувствителен към турбуленцията, ако плътно следва друг автомобил.

Изображение

Изображение

Връщат се отново гумите без грайфери, което се очаква да даде до 20% по-добро сцепление и да подобри значително представянето на автомобилите. Което в крайна сметка поне ще компенсира намалената аеродинамика.

Изображение

Голямата новост е възможността за въвеждането на системата KERS (Kinetic Energy Recovery System). Чрез нея се преобразува кинетичната енергия от използването на спирачките и се съхранява, като с помощта на един бутон освобождаването на тази енергия може да подсили мощността на колата с до 80 конски сили в рамките на 7 секунди на обиколка.

Изображение

Методите за съхранение на енергията са два – система с маховик, или батерия/кондензатор. Тук в момента има много притеснения – относно сигурността, относно разпределянето на тежестта на болида, кога и как да се ползва допълнителната енергия. „Това представлява една огромна неизследвана територия” – казват на официалният сайт на Формула 1.

Изображение

По отношение на двигателите – с цел повишаване на тяхната надеждност максималните обороти се ограничават до 18 000 в сравнение с 19 000 об/мин за 2008. Всеки пилот има право само на 8 двигателя за целия сезон, а всеки отбор има право на общо още 4 двигателя за тестове. Когато даден пилот изчерпи своята квота от 8 двигателя ползването на нов двигател автоматично ще му носи наказание от 10 точки или ще стартира последен ако се случи по време на квалификации.

Изображение

От 2009 година тестовете са ограничени до максимум 15 000 километра и освен това по време на сезона не са разрешени – от седмицата предхождаща първия старт за Grand Prix до 31 декември.

Потребителски аватар
Vesela Taneva
Мнения: 9151
Регистриран на: 30 апр 2006, 17:39

Re: ФОРМУЛА 1 (ЧАСТ 2)

Мнениеот Vesela Taneva » 18 апр 2009, 07:38



Върни се в “Други спортове”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта

cron